Worden wij vrienden?!

Samen met de ‘Vrienden van stichting Broca’ maken we meer mogelijk voor mensen met het Angelman Syndroom. Vrienden van stichting Broca zamelt geld in voor de projecten die u op onze website kunt bekijken. Mede door deze projecten kunnen we het leven van mensen met het Angelman Syndroom meer kleur geven.

Waar draagt u als Vriend aan bij?

Als vriend van kunt u een financiële bijdrage leveren aan uitvoeren van de projecten die door Stichting Broca zijn gedefinieerd na ruggespraak met de doelgroep. Er is vast wel een project bij dat u persoonlijk aanspreekt. Zo kunt u op de manier die het beste bij u past uw maatschappelijke betrokkenheid tonen. Het sponsoren van een project is erg aantrekkelijk, omdat u daarmee zichtbaar bijdraagt aan het leven van mensen met een beperking.

Als Vriend ontvangt u meerdere keren per jaar onze nieuwsbrief, waarin wij u informeren over de ontwikkelingen en behaalde resultaten.

Vriend worden? Gewoon doen!

Wilt u op een structurele wijze bijdragen aan het welzijn van mensen met het Angelman Syndroom? Word dan onze vriend. Als vriend zet u niet alleen uw eigen organisatie in de schijnwerpers. U geeft hiermee ook aan dat u mensen met het Angelman Syndroom een warm hart toedraagt. Wij hopen van harte dat u een bijdrage levert, want uw steun is van grote waarde.

askids4